01 juin 2007

Off to Ile d'Oléron

For the week end, maybe longer, it will depend of the weather. I dearly hope that the sun will be shining and warm. We have had very bad weather the whole month of May.
Here is my usual place, high tide.
Nous partons ce week end pour l'île d'Oleron, s'il fait beau on reste plus longtemps.

Ma place habituelle sur la plage à marée haute.
Marée basse.
Il y a beaucoup plus de photo de l'île chez Madame Oléron, ici.

7 commentaires:

Jay a dit…

It looks like a beautiful, peaceful place to be. Is it usually pretty private or does it get all crowded? Here as soon as it's warm enough to take off our parkas, the beaches are swarming with bodies!

by Danie a dit…

Thanks Jay for visiting, i always wonder how a smart lady like you with thousands of admirers could go all the way down to deliver a nice word on this miserable blog.
Actually the place is more crowdy in summer, but not so much, we still have our privacy within 50 cm of neighbours. This photo has been taken in september, more peaceful. By the way, same beach where my dad's boat was anchored.

Anonyme a dit…

Sympa tu viens dans l'ile, je te souhaite un peu plus de soleil car en ce moment c'est pluie tous les jours, et encore ce matin, c'est pénible, peut être nous rencontrerons nous....

Bises
françoise

tweetey30 a dit…

I agree with Jay. It looks so beautiful and peaceful.

Unknown a dit…

Superbe île d'Oléron, elle me manque depuis 3 ans...
O% se trouve cette plage Kitem ?
Merci de ta réponse.
A bientôt

Anonyme a dit…

N'ayant plus de nouvelles je viens là Kitem vous me manquez ... je viens de passer par de grands moments de fatigue et n'ai pzs répondu à votre message je crois mille pardons...
Je vous souhaite un beau séjour chez votre maman profitez bien de ces moments là c'est important. Votre maman a les mêmes mains que la mienne elle a de l'arthrose déformante et souffre beaucoup de ses mains. Même caractère aussi je vois des supers mamans en fait que nous avons là... nous sommes chanceuses.
Gros bisous Kitem a très bientôt j'espère. Mimie

Anonyme a dit…

Good morning Kitem,
Thank you for sharing these stunning photos. I just got back from a round-trip drive to Chicago(7 hours of rushing). The photos bring me back to my true self.