21 octobre 2007

English pubs

Le Blackwell a Oxford.
Le O'Neil a Londres, photo prise du bus double decker, en haut. Meme si on est pris dans la circulation et qu'on avance pas vite nous adorons prendre le bus, et profitons de la vue et de la vie londonienne, cela n'empeche pas de marcher pendant des heures, et aie aie le mal aux pieds meme avec des chaussures confortables, j'avais prevu, mais j'ai trop marche.
photo taken from the top of the double decker bus, we were not always aboard buses, we also walked a lot, a lot, I had good shoes, still and don't have foot anymore.
Le Falstaff a Windsor
A Windsor, un pub sans nom, mais bien fleuri.
l'Ancre,a Londres.
La patisserie de Cornouaille de l'ouest, qui a le look d'un pub mais qui est une patisserie comme son nom l'indique.

A Kingston ... He he he (rire en douce et sardonique), ils ne sont pas champion du monde.
they lost, but remember they had beaten France last week in quarter final
C'etait ici hier soir, a la tete du druide.
L'auberge du Greyhound a Thames Ditton.
On n'a pas reserve et c'etait complet pour le dejeuner, dommage ce sera pour la prochaine visite.
Nous sommes donc alle dejeuner a Surbiton, dans un charmant restaurant que je n'ai pas photographie.
Pour les lecteurs du Sud, j'ajoute que toutes les terrasses sont pleines, les gens mangent au soleil, en tee shirt. D'accord, sont fous ces anglais, nous on avait nos manteaux, mais on avait chaud. Il y a eu toute la semaine un ciel bleu sans nuage, une douceur de printemps, les familles goutaient sur l'herbe a Hyde Park.
We were supposed to have lunch at the Greyhound but Helene didn't made a reservation, and it was fully booked. We went instead to a lovely restaurant next to their place.
Weather has been gorgeous the whole week, even though it is Automn, people are still in te shirts here, not me. They were having picnic in Hyde Park.

none a dit…

Nice pictures. Some places here in the states are trying to copy the pub style. I've never been to a real one sop I don't know if they got it right.

I do however,enjoy a nice English pint when I can get it.

tweetey30 a dit…

Beautiful. I hope you are having a wonderful time with them. From what I have read here and there you dont seeh them often. I have some photo's from Yesterday to put on the computer and upload to blogger yet. It was a 75 degrees out side. Just beautiful to end Oct. LOL...

Anonyme a dit…

34 Degres a Tampa, l'ete continue !
Windsor est une jolie ville ainsi que les alentours. Nous y avions ete pour un mariage en 98. Profitez bien. A plus, Flamingo

by Danie a dit…

Yes I've seen on TV that's very hot in the States, and there is terrible fires in California. Here in Europe summer was very rainy and not so warm, and now it's almost summer in autumn. I hope Flamingo that you are making good use of your pool.

Anonyme a dit…

J'adore les pubs anglais !
(I love English pubs)
Surtout ceux des coins les plus retirés du pays...
(Especially those in most remote corners of the country)

Merci pour ces photos qui me rappellent de bons souvenirs !
(Thank you for these pictures which remind me of good memories)

Pour finir les Anglais ont battus les Français en 1/2 finale !
(Finally : the English beat the French in the SEMI finals)