26 novembre 2010

Charity at the museum

mvmuzium
Title: EWRF School visit
Date: Saturday November 27, 2010
Time: 9:00 am - 1:00 pm

Location: Museum


Notes: 350 Std 6 Tamil school students from 10 different schools in the Klang Valley will be visiting the Museum. This excursion is funded by EWRF, an NGO dedicated to assisting less privileged Malaysian Indians.


Program:
9am - Arrival of students
9.15-10.45am - activity and presentation
10.45-11.15am - break
11.15-12.45pm - activity and presentation
12.45-1pm - prize presentation


Mon premier travail au musee, fait parti de l'entrainement, on recoit juste 350 petits indiens tamouls en difficulte scolaire et sociale, ils ont un jeu a faire, nous on sera la pour les aider, leur montrer les objets, les photos et leur raconter l'histoire de la Malaisie.
Je trouve les questions compliquees, et les reponses longues, je crois qu'il faudra les aider et avoir de l'energie.
C'est demain matin, je suis impatiente de rencontrer mes petits eleves.

Aucun commentaire: