25 mai 2008

Fête des mères

Sunday 25th of June is Mother's day in France, bonne fête à toutes les mamans qui viendront ici aujourd'hui.
La photo ci desus est un "medley" des roses que ma maman vient de m'offrir au nom de mes enfants, et de l'enorme Begonia rose que je viens de lui donner.
The picture above is a medley of the roses my mum just brought to me and the huge Begonia I gave her for her special day.

SURPRISE, un immense magnifique bouquet de roses superbes de la part de Monsieur Garden et de ses enfants des bouts du monde.

Mr Garden surprised me with this huge bouquet of enormous roses from him and our two faraway children.Là, rien. Un disque de jade, acheté a Hong Kong, quelque chose de joli, parce qu'une jolie vie, j'ai déja eu DEUX fêtes des mères cette année, une fin janvier je crois qui m'est venue d'Angleterre accompagnée d' une carte bijoux, et l'autre il y a quinze jours, je ne m'y attendais pas, elle est venue de Malaisie par la web cam de la part de mon fils et de mes petits enfants malaisiens.

This is a Jade disc, a bi in China, it's like a lucky charm, life has been nice to me, as if a lucky charm was with me all the time.

To day is my third mother's day of the year 2008, the first one came in January from England through a jewel card, the second one from eldest son came as a surprise 2 weeks ago though MSN messenger at the Web cam.

My mother's day is tripled blessed,

Truly, life is beautiful.

6 commentaires:

Tifenn a dit…

J'aime bien le "rien", c'est très joli...bonne fête à toi aussi, merci!

Unknown a dit…

ah...la vie est belle, triple blessings for a wonderful mum and wife. I didn't know you like jade and that piece of jade is really beautiful, you are absolutely correct, it brings you lots of good luck and happiness :)

Well deserved flowers, I am envious of both the garden and the flowers you get now !!

happy week ahead :)

Jeannie a dit…

bonne fete!

Your flowers are so beautiful - I don't think roses that gorgeous are even available here.

alicesg a dit…

Oh I love those big and beautiful flowers. The jade is very lovely too. Happy Mothers Day to you. :)

Jules~ a dit…

Happy mother's day to you Kitem. I am so glad you feel so blessed. You are a wonderful blessing to all of us. I know for a fact because your wisdom and friendship offerings always brightens my days.

Vérone a dit…

Très beau ton collier et les fleurs aussi !
Bis
Vérone